reklama

Nevadí...

Tak si ako väčšina z nás počítam piatok medzi víkendové dni, teda môj pracovný status je už v štádiu "nepretrhnem sa". Ráno som si vstal ako bežne vstávam sám, žiadnej milej duše, čo by sa zobudila so mnou a pri mne, no a ako bežne som opäť netušil čo je za deň a aký dátum a to mám len 31 rokov, nevadí. Je to stále rovnako, prídem do prácičky, vybavím si maily, poštu, nejaký ten telefonát, kontrola facebooku a keď už nič nie je na práci, resp. práca znesie aj vybavenie z domu, vyparím sa. Piatok bol celkom pekný, trošku sviežo bolo vonku, ale chlapa to predsa neodradí. Tak som si vyhrabal svoj bicykel, dofúkal kolesá, zistil, že mám vybitú baterku na tachometri a vybral som sa trošku sa prejsť po blízkom Záhorí. Na tú potvoru ma už pol kilometra od domu poriadne seklo, až som videl všetkých svätých a možno aj viac. Nedalo mi to, nevzdávam sa tak ľahko, zistil som, že v jednej pozícii ma kríže nebolia, tak som si odšlapal v tom krásnom počasí do Mariánky pozrieť kamaráta, odtiaľ Stupavu a jej krásny park, no a domov som našiel ešte nejaké krásy Záhoria.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Prídem domov a zisťujem, že už asi stárnem, keď ma takto už druhýkrát behom pol roka seklo, ako tak som sa dokázal osprchovať, ale ten pohyb potom, keď mi 10 minút trvalo vstávanie z postele smer záchod, už nebol až tak rezký. Nevadí, vydržím, fyzická bolesť ma nezlomí. Má to aj svoju výhodu, keď bolia kríže, ako lahneš do postele, tak z nej aj vstaneš, nemôžeš sa totiž toľko prevracať. No nič, zase sa seknutý stárnuci tridsiatnik zobudí sám, iba s vankúšom v náručí, tak čo s načatou sobotou? Upratať som doma nemohol, ale keď padla myšlienka, že poďme na korčule, neodolal som aj s boľavým chrbtom, však sa nejak rozhýbe hádam. Na hrádzi bolo pekne, aj oko sa už malo na čom popásť, tak šlo tričko dole a korčule obuť, šup ho na Polder a späť. Trošičku mi vždy trvá, kým sa vrátim do korčuliarskych pohybov, ale ani som sa moc nenatrápil, fúkalo mi do chrbta (toho seknutého). No späť to už bolo viacmenej aj utrpenie, keď som sa snažil a muchy ma predbiehali v protivetre. Trošku ma zabolelo v krížoch, tak som sa vyrovnal, zabalancoval a šup ho odraz od zadku späť na korčule, nevadí, mám tam len poriadnu odreninu, hlavne, že som si gate nezašpinil krvou, čo sa aj čudujem, keď vidím, čo tam pod zadkom teraz mám.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nevydržal by som večer iba s boľavým chrbtom doma ležať, tak som sa nechal zlanáriť na sledovanie hokeja v Go Go hokejovom bare. Bolo na čo aj pozerať, teraz nemyslím ten hokej, ale tanečníčky, ktorých vrtiace sa prdelky boli každým pivom krajšie a krajšie. No hokej dopadol ako dopadol, však tam hrajú už iba dôchodcovia, vekom skoro ako ja. Ale najviac sa mi páči atmosféra týchto majstrovstiev, nie je tu žiadna nevraživosť medzi fanúšikmi, Fíni so Slovákmi si vedia vypiť a v úplnej pohodičke sa zabaviť, len neviem, kde skončil ten klobúk od toho krpatého Fína, ktorý nám ho daroval, za to môže asi tá hruška, ktorou sme pivko zapili, nevadí. Ešteže sme boli dobrá partička. Striptérky boli dobré a "kvalitné", len moje oko je zvyknuté na väčší obvod hrudníka, než tam bol prezentovaný. Ešte nejaká ta hruštička, nejaké pokusy o tanec a nadišiel čas sa pobrať aj domov, vďaka bohu bola s nami aj opička (kamarátka), po ktorej istý čas moje srdce prahlo a vo všetkej zodpovednosti moju podnapitú osobu doviezla domov. Že ďakujem ešte raz. V posteli som skončil už neviem ako, ale zase sám, však by si tam ani nik iný nepriľahol pri pachu z úst. Ráno bolo ťažké, nevedel som, prečo sa neviem postaviť, či z alkoholu alebo pre tie kríže, tak som si zopár hodín ešte podriemal, zo statusov na faceboou zistil, že niektorí išli aj pešo domov v noci a ani o tom nevedeli.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Bolia ma kríže, bolí ma zadok, bolí ma hlava, usmejem sa a idem znovu do práce, veď nevadí...

Marián Dúbravský

Marián Dúbravský

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Píšem, píšem si svoj blog... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu